کاربر گرامی ثبت سفارش و تایید آن به منزلهی مطالعه و پذیرش همهی قوانین برند کریما از جانب مشتری میباشد.
برند کریما همواره در تلاش خواهد بود تا با راهنمایی شما پیش از ثبت سفارش از بوجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کرده تا با آسودگی و اطمینان از محصول خریداری شده استفاده نمایید.
در صورت بروز هر گونه مشکل میتوانید با واحد پشتیبانی تماس گرفته و همکاران ما را مطلع فرمائید.
۱.مناسب نبودن سایز
▫️جدول راهنمای سایز در قسمت مشخصات هر محصول قرار داده شده تا انتخابی راحت و دقیق از جانب مشتریان صورت بگیرد.
در صورتی که سایز انتخابی بعد از دریافت محصول، مناسب شما نبوده میتوانید اقدام به تعویض آن (تحت شرایط ذکر شده) نمایید.
هزینهی رفت و برگشت برعهدهی مشتری میباشد.
▫️وجود مغایرت در فاکتور و محصول ارسالی؛
برند کریما موظف است نسبت به تعویض سایز و ارسال مجدد محصول منطبق با فاکتور اقدام نماید.
در صورت عدم موجودی سایز سفارشی منطبق، امکان استرداد وجه از سمت مجموعه فراهم میشود.
هزینهی بازگشت محصول برعهدهی مجموعهی کریما میباشد.
۲.نقص در دوخت،پارچه و ملزومات لباس
محصولات بعد از کنترل توسط همکاران ارسال خواهند شد.
با این وجود مجموعه کریما در صورت تایید مشاهدهی هر گونه نقص پس از ارسال، اقدام به تعویض آن خواهد کرد.
همراهان عزیز کریما لطفا به موارد زیر دقت فرمایید:
▫️در تمامی موارد تعویض یا مرجوع ،محصول باید فاقد هر گونه آسیب،عطر، لکه و در شرایط اولیه خود همراه با بسته بندی مجموعه کریما باشد.
▫️مدت زمان تعویض و ارسال مجدد محصولات با توجه به موقعیت مکانی و موجودی متغیر خواهد بود.
تلاش مجموعه ی کریما پاسخگویی و اقدام هر چه سریعتر است.
▫️پس از دریافت محصول و تایید موارد گزارش شده،مجموعهی کریما پیگیری های لازم را انجام خواهد داد. در صورت عدم تایید،هزینهی ارسال مجدد محصول بر عهدهی مشتری میباشد.
▪️اطلاع رسانی به مجموعهی کریما باید ظرف ۲۴ ساعت پس از دریافت محصول صورت بگیرد.
هنوز حساب کاربری ندارید؟
ایجاد حساب کاربری